Thursday 11 October 2012

Generasi Berwawasan Kampung Kinandusan (GBKK)

Assalammualaikum WBT dan selamat sejahtera.

Entri kali ni sy tujukan khasnya untuk warga GBKK secara amnya.
Tujuan sy menulis blog tentang GBKK ni ialah untuk meluahkan apa yang terbuku di dalam hati sy selama berada di perantauan. Masuk tahun 2012, secara kasarnya sudah genap 9 tahun sy merantau. *bila dikira-kira sudah 9 tahun rupanya sy merantau..hehe. Jangka masa yang agak lama la juga, bermacam-macam benda dan pengalaman baru yang sy tempuhi. Walaupun sy merantau sudah 9 tahun, namun kerinduan sy pada kampung halaman tidak pernah kurang, makin bertambah adalah. *orang kata kalau sudah merantau lama ni, sudah biasa dengan keadaan di perantauan. adakah teori ini betul? But, sometime benda ni berlaku pada sy juga. hehe. tapi sy rasa benda ni belaku sebab banyak komitmen lain dilakukan.


Inilah kedudukan peta Lokasi kampung kinandusan kalau lihat dari google..


Bermacam-macam kenangan yang tidak dapat sy lupakan di kampung halaman, maklumlah sy membesar di sana tetapi proses menjadi dewasa tu banyak di tempat orang. Mungkin sama dengan anda semua, banyak kenangan yang tidak dapat dilupakan ketika di kampung *tidak tau la bagi mereka-mereka yang tiada kampung ataupun tidak pernah balik kampung. Sy tidak mau becakap banyak, mari kita lihat gambar-gambar keindahan kampung halaman sy..hehe..jommmm...























Inilah gambar-gambar serba sedikit di kampung halaman sy...nampak mcm suasana kampung juga ka? hehe. mestilah kan. Siapa mau ikut sy balik kampung lepas ni? hehe.

Nantikan kepulangan sy wahai kampung halaman...I LOVE YOU!! I MISS YOU!!

:)
<3
:-* 


2 comments:

  1. salam,,,boleh x cerita sikit berkaitan asal usul kampung ini dan tahun bila di tubuhkan.

    ReplyDelete
  2. salam,,,boleh x cerita sikit berkaitan asal usul kampung ini dan tahun bila di tubuhkan.

    ReplyDelete